Nuffnang Ads

Wednesday 7 December 2016

Permulaan diet untuk dapatkan berat badan ideal - Clenx Tea

Assalamualaikum w.b.t

Tulisan dibuat untuk review slimming tea yang diconsume baru dua tiga kali. Mesti ada yang pernah guna atau liaht Clenx Tea ini di kedai-kedai seperti Watson, Guardian dan banyak lagi (Gambar ehsan Google.com)


Oleh kerana doktor menyarankan agar saya menurunkan berat badan untuk mudah hamil dan menstabilkan hormon dalam badan, saya telah memulakan proses penurunan berat badan dengan mendetoxkan diri dengan Clenx Tea! ehe

Hari pertama minum 6 Dis 2016, perut belum meragam banyak lagi. Cuma pembuangan air besar menjadi lancar.

Hari kedua minum 7 Dis 2016 iaitu semalam.

Kesan mula terlihat iaitu saya sering ke tandas untuk membuang dan perut akan sakit secara tiba-tiba da saya akan kelam kabut mencari tandas hahaha. Tepai rasa lega selepas membuang kerana rasa perut ringan.

Semalam jam 3 pagi tiba-tiba syaa terbangun dari tidur kerana sakit perut dan terus ke tandas. Perghhhhh punya banyak 'toxic' dalam badan yang dibuang dan bau tandas fuhhhhhhh sangat-sangat busuk!

hahahha saya rasa lucu pulak bila mengenangkan bau yang sanagt busuk datang dari badan saya sendiri. Oleh itu saya bertekad untuk meneruskan proses diet saya dengan gigih selama 2 bulan ini untuk menurunkan berat badan saya yang naik setinggi langit ini.

Untuk rekod, berat badan saya setakat 6 Dis : 80.8kg

Sasaran: 58kg (berat normal) - agak mustahil

Oleh itu, saya berazam untuk buang 3 kg sebulan dahulu dalam dua bulan ini.

Sasaran selama dua bulan : 6kg.



huhuhuhu boleh ka aku

Fairuz Saidi
TTC

No comments:

Post a Comment